Podmínky pro osoby pečující doprovázené Prostorem plus o.p.s.:
Uhrazení finančních nákladů
Odborné vzdělávání je hrazeno ze Státního příspěvku na výkon pěstounské péče. Pěstounská rodina si hradí pouze náklady spojené se stravováním. Nelze hradit více než 18 hodin (nezprostředkovaná pěstounská péče) nebo 24 hodin (zprostředkovaná pěstounská péče) v daném vzdělávacím roku (počítá se od uzavření dohody/novace dohody).
Odhlášení
Odhlášení je třeba učinit nejpozději 2 dny před začátkem akce (poté vyžadujeme doklad o vzniklé překážce).
Osvědčení je vystaveno po absolvování vzdělávání dle faktických hodin.
Zpracování osobních údajů
Zaškrtnutím políčka souhlasíte, aby Prostor plus o.p.s. Programy pro pěstounské rodiny zpracovávali osobní údaje: jméno a příjmení, datum narození, věk dětí, za účelem prokázání využití služeb Programů pro pěstounské rodiny např. absolvování odborného vzdělávání/využití programů pro děti a mládež aj. a pro případ potřeby vystavení duplicitního osvědčení (u odborného vzdělávání). Souhlas můžete kdykoli odvolat na adrese iveta.parikova@prostor-plus.cz. Podrobné informace o ochraně osobních údajů v organizaci Prostor plus o.p.s. naleznete zde.
Obchodní podmínky pro osoby pečující doprovázené OSPOD případně jinou organizací:
Uhrazení finančních nákladů
Objednatel má k dispozici Nabídku programů pro pěstounské rodiny Prostor plus o.p.s Kolín 2025 a Manuál plánování programů pro pěstounské rodiny na rok 2025, kde je cena za programy specifikována. Fakturu Vám zašleme do 8. dne následujícího měsíce po realizaci akce, kdy dodavatel zpracovává a zasílá také závěrečnou zprávu s rozpočtem, prezenční listinu spolu s osvědčením.
Storno podmínky
Přihlášení objednavatelem se v momentě odeslání této přihlášky stává závazným. Z akce můžete odhlásit účastníka zasláním e-mailu na adresu iveta.parikova@prostor-plus.cz. Potvrzení o přijetí e-mailu vám bude zasláno co nejdříve. Pokud se z jakýchkoliv důvodů někdo nemůže akce zúčastnit, máte ještě možnost poslat náhradníka. Odhlašování po termínu popř. neúčast pěstouna, dítěte na programu bude řešeno formou storno poplatku. Dodavatel si vyfakturuje požadovanou částku a v rozpočtu uvede výši storno poplatku.
Výše storno poplatků:
- odhlášení 6 dní před akcí (včetně víkendu) je stornopoplatek 50% ze stanovené částky
- odhlášení 2 dny před akcí (včetně víkendu) je stornopoplatek 100% ze stanovené částky
Zpracování osobních údajů
Zaškrtnutím políčka souhlasíte, aby Prostor plus o.p.s. Programy pro pěstounské rodiny zpracovávali osobní údaje: jméno a příjmení, datum narození, věk dětí, za účelem prokázání využití služeb Programů pro pěstounské rodiny např. absolvování odborného vzdělávání/využití programů pro děti a mládež aj. a pro případ potřeby vystavení duplicitního osvědčení (u odborného vzdělávání). Souhlas můžete kdykoli odvolat na adrese iveta.parikova@prostor-plus.cz. Podrobné informace o ochraně osobních údajů v organizaci Prostor plus o.p.s. naleznete zde.
V případě jakýchkoliv nejasností či dotazů kontaktujte paní Mgr. Ivetu Paříkovou.
+420 720 992 122
iveta.parikova@prostor-plus.cz