Informace pro zájemce
Níže naleznete seznam aktuálních vzdělávání. Vzdělávání jsou určená osobám pečujícím doprovázenými OSPOD případně jinou organizací. Objednavatelem jsou tyto organizace.
Rozsah účastníků je 8-22 osob.
V případě Vašeho zájmu prosím o nahlášení do 31.3.2025. My poté naplánujeme termíny a potvrdíme realizaci objednaných programů na uvedený email.
Máte zájem a je již po termínu?
Nezoufejte, objednejte si vzdělávání, o které máte zájem, do týdne Vás budeme kontaktovat a informovat, zda jsme schopni garantovat poskytnutí požadovaného vzdělávání.
Kontaktní informace:
Mgr. Iveta Paříková
Na Pustině 1068, 280 02 Kolín 2
+420 720 992 122
Nabídka témat odborného vzdělávání pěstounských rodin a ceník 2025
Teorie attachment – historie, vývoj a praktická doporučení v kontextu práce s dětmi a rodiči v oblasti náhradní rodinné péče.
Lektorují: PhDr. et Mgr. Hana Brancuská / Mgr. Michaela Vocásková
Časová dotace / cena za osobu:
8h / 2160 Kč
12h / 3120 Kč
Zajištění programu pro děti a mládež (krátkodobá péče):
Možné zajistit. Cena na vyžádání dle počtu přihlášených dětí.
Pochopení kontextu a konkrétní doporučení, strategie v různých sociálních situacích.
Lektorují: PhDr. et Mgr. Hana Brancuská / Mgr. Michaela Vocásková
Časová dotace / cena za osobu:
8h / 2160 Kč
12h / 3120 Kč
Zajištění programu pro děti a mládež (krátkodobá péče):
Možné zajistit. Cena na vyžádání dle počtu přihlášených dětí.
Lektorují: Mgr. Michaela Vocásková, Mgr. Ivana Burýšková
Časová dotace/cena za osobu:
6 h/ 1800 Kč
Zajištění programu pro děti a mládež (krátkodobá péče):
Možné zajistit. Cena na vyžádání dle počtu přihlášených dětí.
Praktická doporučení ke konkrétním výchovným situacím a k výchovnému vedení a způsob jeho využití.
PBSP je psychoterapeutická metoda, která je interaktivní, na tělo orientovanou formu psychoterapie. Hlavními pilíři setkání budou zastavení nad tématy základních vývojových potřeb. My, lidé, přirozeně očekáváme, že v našem životě budou tyto potřeby spontánně naplněny. Pokud tato očekávání nejsou uspokojena „tak akorát“ (dostáváme málo nebo moc, nebo se příliš brzy staráme o někoho jiného než o sebe), je pravděpodobné, že nemůžeme být v životě plně přítomni, plně „sami sebou“.
Lektorují: PhDr. et Mgr. Hana Brancuská / Mgr. Michaela Vocásková
Časová dotace / cena za osobu:
8h / 2160 Kč
12h / 3120 Kč
Zajištění programu pro děti a mládež (krátkodobá péče):
Možné zajistit. Cena na vyžádání dle počtu přihlášených dětí.
Kurz popisuje hlavní příčiny a projevy úzkostných projevů, jako jsou rané traumatické zkušenosti, nejistota a adaptační obtíže. Zároveň se věnuje možnostem podpory těchto dětí prostřednictvím citlivého přístupu pečujících osob, terapeutických intervencí a vzdělávacích strategií zaměřených na posilování emoční stability a pocitu bezpečí. Cílem je osobám pečujícím přiblížit způsoby, jak dětem pomoci zvládat úzkost a podpořit jejich zdravý psychický vývoj.
Lektorují: Mgr. Michaela Vocásková, Mgr. Ivana Burýšková
Časová dotace/cena za osobu:
6 h/ 1800 Kč
Zajištění programu pro děti a mládež (krátkodobá péče):
Možné zajistit. Cena na vyžádání dle počtu přihlášených dětí.
Vzdělávání se zaměřuje na využití metod zážitkové pedagogiky jako nástroje pro komunikaci s dětmi. Během šesti hodin účastníci získají teoretické i praktické poznatky o tom, jak tyto metody podporují vyjadřování emocí, rozvoj vztahů a porozumění dětskému světu. Kurz nabídne konkrétní techniky a strategie, které pomohou dospělým lépe navázat kontakt s dítětem, porozumět jeho potřebám a podpořit jeho psychický i sociální vývoj.
Lektorují: Mgr. Michaela Vocásková, Mgr. Ivana Burýšková
Časová dotace/cena za osobu:
6 h/ 1800 Kč
Zajištění programu pro děti a mládež (krátkodobá péče):
Možné zajistit. Cena na vyžádání dle počtu přihlášených dětí.
Cena za program zahrnuje: mzdové náklady lektorů, provozní náklady organizace, administrace a řízení programu, drobné občerstvení, pronájem, dopravu, tisk (osvědčení, materiály)
Cena za program nezahrnuje: ubytování pěstounských rodin + stravu (možné dodatečně objednat)
Pěstounské rodiny se případně podílí na ubytování, stravě, zajištění vlastní dopravy do místa realizace
Lektoři:
Mgr. et Bc. Ivana Burýšková
Absolventka pedagogické fakulty v oborech sociální práce a speciální pe …
PhDr. et Mgr. Hana Brancuská
Pracuje třináct let jako psycholog v oblasti náhradní rodinné péče …
Mgr. Michaela Vocásková
Absolventka jednooborového oboru psychologie. Pracuje jako …
Mgr. et Bc. Ivana Burýšková
Absolventka pedagogické fakulty v oborech sociální práce a speciální pedagogika, 15 let praxe v oboru práce s dětmi a mládeží, v oblasti primární prevence rizikového chování. „Věnuji se všeobecné, selektivní a indikované formě primární prevence. Absolvovala jsem specializační studium pro školní metodiky prevence a mám bohaté zkušenosti s různými skupinami dětí s ohledem na jejich věk a specifika z pohledu speciální pedagogiky. Při vzdělávání se soustředím na práci s pedagogickými sbory, vysokoškolskými studenty, rodiči a pěstounskými rodinami. Orientuji se na vzdělávání pedagogů v metodice určené pro rozvoj sociálních dovedností pro žáky 1. stupně a na témata související se školním prostředím a rizikovým chováním. Svoji pozornost zaměřuji na vzdělávání pěstounských rodin s ohledem na jejich potřeby nabízím témata, která je mohou rozvíjet. Zaměřuji se hlavně na moderní přístupy v práci s dětmi a mládeží v oblasti neformálního vzdělávání a zážitkové pedagogiky. Nyní pracuji jako doprovázející pracovník pěstounských rodin v organizaci Prostor plus o.p.s. Kolín“.
PhDr. et Mgr. Hana Brancuská
Pracuje třináct let jako psycholog v oblasti náhradní rodinné péče s rodinami a s dospělými, současně působí jako lektor skupinových příprav budoucích pěstounů. Celoživotně se profesně věnuje také oblasti školství (psycholog, lektor a dříve i učitel). Aktuálně dokončuje psychoterapeutický výcvik PBSP (Pesso Boyden psychomotorická psychoterapie).
Mgr. Michaela Vocásková
Absolventka jednooborového oboru psychologie. Pracuje jako školní, poradenská a rodinná psycholožka a psycholožka v oblasti náhradní rodinné péče. Aktuálně ve výcviku ASTRA DDP orientované na práci s rodinným systémem, která vychází z principů Dyadické vývojové psychoterapie a Terapie zaměřené na attachment. Má zkušenosti s prací s dětmi a dospívajícími ve školním i rodinném prostředí, v oblasti náhradní rodinné péče se věnuje práci s žadateli o pěstounství, adopcí i následné péči.